רוסלנה רודינה ואייל גולן / רגע לפני הלידה: אייל גולן ורוסלנה רודינה חוגגים - ימים ספורים אחרי שחגגה יום הולדת רב משתתפים.. אני מתכוונת לחגוג את החג עם אייל והילדים כי ההורים שלי. כאשר התגובה הקשה הופנתה גם אליו,הרשת סוערת בשעה האחרונה ונראה שהאיום. לפני שבועיים חגג יאן גולן את יום הולדתו הרביעי. הפרידה המתוקשרת בין אייל גולן ורוסלנה רודינה מעלה את השאלה איפה תתגורר הדוגמנית ופליטת הריאליטי לשעבר בימים הקרובים. ומה המעשה שעשתה בסופו של דבר אותה המגיבה??

ומה המעשה שעשתה בסופו של דבר אותה המגיבה?? הזוגיות המתהדקת של דניאל גרינברג ואייל גולן לא חמקה מעיניה של האקסית, רוסלנה רודינה. גולן נחשב לפורץ דרך בתחומו והיה הזמר הראשון מהז'אנר המזרחי שזכה בתואר זמר השנה במצעד הפזמונים העברי השנתי של רשת ג. ביום חמישי בלילה, הדוגמנית רוסלנה רודינה, לעד האקסית הנצחית של הזמר אייל גולן, יצאה לבלות והיא לא עשתה זאת לבד אלא עם בן הזוג שלה, איתי פז. רוסלנה רודינה בת 31 הפרודה של אייל גולן שאיתו הגיע לפשרהאחרי שנתיים של סיכסוך משפטי , ואמרה הגענו להסכמה משותפת, אנחנו חושבים על העתיד של יאןו.

רוסלנה רודינה: "אני ואייל מדברים רק על העתיד של הילד. אני ...
רוסלנה רודינה: "אני ואייל מדברים רק על העתיד של הילד. אני ... from www.arimnews.co.il
אם חשבתם שרוסלנה רודינה היא הסלב היחיד שפוקד את המספרה של אילן מרגלית, תחשבו שוב. לא תאמינו איך הגיבה רוסלנה רודינה לטוקבקיסטית שפגעה בבנה?? רוסלנה רודינה מבלה במסיבת רווקות ביוון. ליאן בנם של רוסלנה ואייל גולן. אבל זה הצליח לגרום חשד נוסף על הצעת נישואין שמוסתרת היטב מכולם. אייל גולן על פי הדיווחים נשאר אתמול בני הזוג הוציאו הודעה משותפת על הפרידה, באמצעות משרד יחצ של רני רהב: שרית חדד עמוד מעריצים הרשמי. תגידו מה שתגידו, הזוגיות בין השניים הייתה אחת מהיציבות בביצה בשנים האחרונות והיה ברור (כנראה שלא מספיק) שהם ביחד.

גיא פינס העמוד הרשמי guy pines.

הפרידה המתוקשרת בין אייל גולן ורוסלנה רודינה מעלה את השאלה איפה תתגורר הדוגמנית ופליטת הריאליטי לשעבר בימים הקרובים. רודינה נולדה באוקראינה הסובייטית, ליעקב רודין ואשתו יליזבטה. שרית חדד עמוד מעריצים הרשמי. 48 שעות עברו מאז שכולכם התבשרתם שאייל גולן ורוסלנה רודינה פירקו את החבילה, וכמובן שעדיין השניים לא דיברו על הנושא בשום מקום על אף שלא מעט כלי תקשורת מנסים להשיג אותם. רוסלנה רודינה, הדוגמנית וכוכבת תוכנית הריאליטי הישרדות הונדורס שמשודרת בימים אלה ברשת בערוץ 2, נבחרה לשמש בקמפיין פרסום של רשת נעלי scoop, והיא תקבל עבור הקמפיין לשנת 2016 סך של 250 אלף שקל. שנה וחצי חלפה מאז הפאוור קאפל של הביצה אייל גולן ורוסלנה רודינה הפכו להיסטוריה. רודינה (27), זוגתו של אייל גולן, תחליף בתפקיד את הדוגמנית דר זוזובסקי ששימשה בשנה האחרונה כפרזנטורית של המותג. רוסלנה רודינה ואייל גולן מאשרים את הידיעה ומבקשים לקחת את הזמן הקרוב לעצמם ולמשפחתם. שלא לדבר ולחשוף עניינים אישיים,אבל האם יכול להיות שאייל גולן. תפסנו את רוסלנה בדרך לנתבג עם בטן הריונית. כלומר, עד שרוסלנה רודינה נשאלה על התפקוד המשפחתי שלהם וענתה בנחרצות. הציע נישואין לרוסלנה בימים האחרונים בסתר? משחק, דוגמנות, זוגיות שהיא שומרת מתחת לרדאר ועוד ילדים.

אני מתכוונת לחגוג את החג עם אייל והילדים כי ההורים שלי. אייל גולן, רוסלנה רודינה שרית חדד והידיעה המזוייפת. תמיד שאומרים לנו יש הפתעות בחיים, ואנחנו חושבים לעצמנו מה עוד כבר יכול לקרות?, אבל תראו מה זה, באמת יש הפתעות בחיים, ממש כמו שקרה לנו בסופש האחרון: אייל גולן, רוסלנה רודינה (צילום: השניים מגדלים באהבה את בנם המשותף יאן גולן אבל כל אחד מהם כבר המשיך הלאה, רודינה חובקת זוגיות יציבה עם איתי פז כבר כמעט שנה וגולן פצח לאחרונה במערכת יחסים עם דניאל גרינברג יוצאת האח הגדול.

רוסלנה רודינה ואייל גולן - 11 דברים שרוסלנה רודינה סופסוף ...
רוסלנה רודינה ואייל גולן - 11 דברים שרוסלנה רודינה סופסוף ... from img.mako.co.il
עוד הוסיפה דניאל שהיא לא מאמינה שאת יום הצילומים הבילויים של גרינברג וגולן את חג פסח הקרוב דניאל ואייל מתכוונים להעביר יחד, כאן בארץ סביב שולחן החג. תפסנו את רוסלנה בדרך לנתבג עם בטן הריונית. ביום חמישי בלילה, הדוגמנית רוסלנה רודינה, לעד האקסית הנצחית של הזמר אייל גולן, יצאה לבלות והיא לא עשתה זאת לבד אלא עם בן הזוג שלה, איתי פז. רוסלנה רודינה, הדוגמנית וכוכבת תוכנית הריאליטי הישרדות הונדורס שמשודרת בימים אלה ברשת בערוץ 2, נבחרה לשמש בקמפיין פרסום של רשת נעלי scoop, והיא תקבל עבור הקמפיין לשנת 2016 סך של 250 אלף שקל. השמועות על הפרידה הגדולה של אייל גולן ורוסלנה רודינה הפכו לעובדות בשטח לאחר שרודינה עזבה את הדירה שחלקה עם הזמר הלאומי וחזרה לבית אמה. רוסלנה רודינה מבלה במסיבת רווקות ביוון. שנה וחצי חלפה מאז הפאוור קאפל של הביצה אייל גולן ורוסלנה רודינה הפכו להיסטוריה. שרית חדד עמוד מעריצים הרשמי.

שנה וחצי חלפה מאז הפאוור קאפל של הביצה אייל גולן ורוסלנה רודינה הפכו להיסטוריה.

האם רוסלנה רודינה ואייל גולן מאורסים?? אייל גולן רוסלנה רודינה ויאן במפגש מרגש. אחרי 6 שנות זוגיות מתוקשרות וילד משותף, החליטו הדוגמנית רוסלנה רודינה (28) ואייל גולן (46) שעדיף לבד ואמרו ביי ביי. אייל גולן על פי הדיווחים נשאר אתמול בני הזוג הוציאו הודעה משותפת על הפרידה, באמצעות משרד יחצ של רני רהב: ומה המעשה שעשתה בסופו של דבר אותה המגיבה?? רודינה (27), זוגתו של אייל גולן, תחליף בתפקיד את הדוגמנית דר זוזובסקי ששימשה בשנה האחרונה כפרזנטורית של המותג. אופירה אסייג ואייל גולן סולחה. בשיאו של המשבר, אייל חוזר לאקסית. אמנם הטיסה הזו נקבעה הרבה לפני שרוסלנה רודינה ואייל גולן החליטו להיפרד, אבל אין טיימינג טוב יותר עבור רוסלנה לטוס ולנקות את הראש. שרית חדד עמוד מעריצים הרשמי. ליאן בנם של רוסלנה ואייל גולן. אייל גולן, רוסלנה רודינה (צילום: כאשר התגובה הקשה הופנתה גם אליו,הרשת סוערת בשעה האחרונה ונראה שהאיום.

רודינה נולדה באוקראינה הסובייטית, ליעקב רודין ואשתו יליזבטה. השמועות על הפרידה הגדולה של אייל גולן ורוסלנה רודינה הפכו לעובדות בשטח לאחר שרודינה עזבה את הדירה שחלקה עם הזמר הלאומי וחזרה לבית אמה. אייל גולן על פי הדיווחים נשאר אתמול בני הזוג הוציאו הודעה משותפת על הפרידה, באמצעות משרד יחצ של רני רהב: שנה וחצי חלפה מאז הפאוור קאפל של הביצה אייל גולן ורוסלנה רודינה הפכו להיסטוריה. השניים מגדלים באהבה את בנם המשותף יאן גולן אבל כל אחד מהם כבר המשיך הלאה, רודינה חובקת זוגיות יציבה עם איתי פז כבר כמעט שנה וגולן פצח לאחרונה במערכת יחסים עם דניאל גרינברג יוצאת האח הגדול.

נשיקה אחת ממך: אייל גולן ורוסלנה רודינה רומנטיים
נשיקה אחת ממך: אייל גולן ורוסלנה רודינה רומנטיים from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
שרית חדד עמוד מעריצים הרשמי. שנתיים עברו מאז שרוסלנה רודינה ואייל גולן נפרדו, אולם התקופה הזו נמצאת מאחוריה. לפני שבועיים חגג יאן גולן את יום הולדתו הרביעי. ליאן בנם של רוסלנה ואייל גולן. הפרידה המתוקשרת בין אייל גולן ורוסלנה רודינה מעלה את השאלה איפה תתגורר הדוגמנית ופליטת הריאליטי לשעבר בימים הקרובים. הפעם, בניגוד לשנה שעברה חגגו לו הוריו, אייל גולן ורוסלנה רודינה, יחד, והגיעו לגן להרים את הכיסא משני צדדיו, עוד פעם. אייל גולן ורוסלנה רודינה מצפים לתינוק. רוס אומנם נכחה בסט הצילומים על תקן דוגמנית, אבל הפעם התווסף לה גם התואר מעצבת אופנה.

האם רוסלנה רודינה ואייל גולן מאורסים??

גרינברג שיתפה את הצוות על הסט בחוויות ממסיבת ההפתעה המדוברת שאייל גולן, בן זוגה הנוכחי, דאג להרים בתחילת השבוע. גיא פינס העמוד הרשמי guy pines. שנה וחצי חלפה מאז הפאוור קאפל של הביצה אייל גולן ורוסלנה רודינה הפכו להיסטוריה. בעקבות ההתקרבות מחדש בין רוסלנה רודינה ואייל גולן בוודאי הוא עודכן בפרטים. תמיד שאומרים לנו יש הפתעות בחיים, ואנחנו חושבים לעצמנו מה עוד כבר יכול לקרות?, אבל תראו מה זה, באמת יש הפתעות בחיים, ממש כמו שקרה לנו בסופש האחרון: כלומר, עד שרוסלנה רודינה נשאלה על התפקוד המשפחתי שלהם וענתה בנחרצות. הזוגיות בין דניאל גרינברג ואייל גולן הפכה לשיחת היום כמעט בכל מקום ורוסלנה מודעת היטב לעניין סביבם, דניאל שהתראיינה בימים האחרונים לא מעט על הקמפיין האחרון שקיבלה מי שלא ראה מוזמן,עקצה מדי פעם בעקיפין את רוסלנה רודינה שלא ממש אהבה לשמוע את זה החליטה בראיון לחשוף את ההכרות המוקדמת שלהם מה שגרם. אייל גולן ורוסלנה רודינה מצפים לתינוק. אתמול רוסלנה רודינה הגיעה אל סט הצילומים של המותג קיווי קידס והצטלמה יחד עם שלל ילדודס חמודים ומגניבים במיוחד. אם חשבתם שרוסלנה רודינה היא הסלב היחיד שפוקד את המספרה של אילן מרגלית, תחשבו שוב. רשימת תפוצה, הוא מיחצן את א. רוסלנה רודינה, הדוגמנית וכוכבת תוכנית הריאליטי הישרדות הונדורס שמשודרת בימים אלה ברשת בערוץ 2, נבחרה לשמש בקמפיין פרסום של רשת נעלי scoop, והיא תקבל עבור הקמפיין לשנת 2016 סך של 250 אלף שקל. מתוך עמוד הפייסבוק של אילן מרגלית.

גרינברג שיתפה את הצוות על הסט בחוויות ממסיבת ההפתעה המדוברת שאייל גולן, בן זוגה הנוכחי, דאג להרים בתחילת השבוע רוסלנה רודינה. רודינה נולדה באוקראינה הסובייטית, ליעקב רודין ואשתו יליזבטה.